Nu har varumärkesarbetet i Värmdö avslutats rapporterar NVP, länk.
Resultatet påminner om en nutida upplaga av Musse Pigg, som många redan påpekat. Kostnaden hamnar på 1 miljon kronor av skattebetalarnas medel.
Om varumärket är bra eller dåligt är av underordnat intresse.
Värmdö kommun måste ställa sig frågan om arbetet var centralt för kommunens skattebetalare.
Bloggen säger: slöseri!
Inför budgetarbetet blir det allt viktigare att rensa bort kostnadsposter som inte tillhör kärnverksamheten. Kärnverksamheten måste prioriteras. Det är inte varumärkesarbetet.
1 kommentar:
Håller inte med, ett bra varumärkesarbete med ett ännu bättre förvaltande är guld värt. Tyvärr klarar inte nuvarande konstellation det förvaltandet, det vågar jag påstå innan de ens börjat. Bra satsning, kanske fel tajming.
Skicka en kommentar