måndag 8 februari 2010

Mårtensson ställer upp i kommunfullmäktigevalet

Hänt i Värmdö
Vid årsmötet med Värmdöcentern fastställdes de första fem namnen på kommunfullmäktigelistan, länk. Listan toppas av Henrik Paulsen som också är ny ordförande för Värmdöcentern.

På plats nummer fem hamnade jag själv. Jag tackar för förtroendet!
Från och med i dag är jag personvalskandidat till Värmdös kommunfullmäktige.

Inom kort kommer en ny blogg som kommer att vara basen i valkampanjen.

På plats 2 till och med 4 finns följande kandidater: Hans Lindqvist, Karin Nordblom och Lars Alenfalk.


3 kommentarer:

Olle Markstedt sa...

Hej Stefan
Kan Du förbli självständig och inte kohandla så tror jag att vi har mycket gemensamt

Låt Fp och c bli framtiden val

Kenneth Ehrnstedt sa...

Varför är inte den enda kvinnan tvåa på listan?

Stefan Mårtensson sa...

Jag förutsätter att jag kan verka som tidigare. Det innebär: oberoende och integritet i framtiden precis som nu.